lördag 23 februari 2008

Milo skrämde mig idag.

Idag skrämde Milo mig ordentligt. Vi var ute på promenad och när vi kom hem så släppte jag honom lös så han fick springa fritt sista biten och han njöt av det som vanligt men när han skulle ta slutsprånget fram till dörren så slog han i altankanten med ena bramtassen och tjöt till ordentligt och vände sig om och tittade på mig med tassen uppe och såg så förtvivlad ut. Jag rusade fram till honom och kontrollerade tassen medans han "visslade" lite av att han hade ont. Tassen gick att böja och han skrek ej till när jag gjorde det så allt verkade ok. Stackars liten. Jag kramade om honom och han vart lugn igen och vi gick fram till dörren. Han haltade lite men kunde gå på tassen. Vi kom in och torkade tassarna och jag tog av honom halsbandet och då rusade han in och upp för de tre trappstegen som sedan leder in till köket och vattenskålen. Inga problem med tassen/benet som han slog i. Phuuu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar