måndag 18 februari 2008

Ingen bra dag alls

Idag har det varit en riktigt dålig dag för oss alla. Milo har varit riktigt busig och testat mitt tålamod hela dagen och passat på att kissa inne TRE gånger!! Så vi har varit sura på varandra ett tag men mot kvällen så var allt bättre tills min mankom hem, för han var inte alls på gott humör utan var riktigt deppig. Han är nämligen så trött på sitt jobb och vill gå vidare och det är inte roligt alls att känna så (jag vet) och för mig inte roligt att höra när man är arbetslös och allt hänger på min man just nu tills jag får tag på ett jobb igen. Så det är svårt för mig att känna mig glad eller att försöka muntra upp honom när han kännar som han idag gör. För det måste kännas djävligt för honom att vara låst på grund av min arbetslöshet som nu låser honom för att lämna jobbet och söka nytt. Så Ingen bra dag alls!!!

Jag hoppas verkligen att jag snart kommer att få tag på ett jobb fort och att min underbara man kan stå ut ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar