onsdag 30 januari 2008

Framsteg med Milo

Milo Poserar!
Idag har vi lekt en hel del och det har gått bra, men han gillar inte att jag försvinner så han ej kan se mig utan att börja "gråta". Men struntar man i honom så ger han upp efter ett tag. Jag vart ju tvungen att gå på "Bajs-plockar Runda" i trädgården medans det är ljust, och jag kunde höra honom yla där inne. Men han slutade ganska fort faktiskt. Så idag hoppas jag på mer framgång med att kara ensam för jag måste snart in till AMS för att regga mig för en ny grupp/kurs för att få jobb, och då måste jag lämna Milo under den tiden. Så det blir att träna den biten nu fram till den 6/2.
Fick e-mail från uppfödaren nu på morgonen där vi fick beröm för våra framsteg med Milo och de värmer gott. När Husse kom hem från jobbet så vart Milo så glad men blyg att han inte viste hur han skulle visa sin glädje att han nästan ålade fram på golvet. Han hukade sig med öronen bakåt och svansen gick på högtryck. Så rart!.
Puss på dig Husse och välkommen hem!

Tuggar lite på husses tumme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar