fredag 25 januari 2008

Första natten med Milo

Första natten var lite jobbig då han börja gnälla och gråta på natten, så vi gick ned för att sätta på radion åt honom. Det fungerade ett tag för vi hann somna innan han började igen och vi gick ned på nytt. Det visade sig att radiokanalen försvunnit och det bara pep om radion. Så vi bytte kanal och provade igen. Denna gång sov han längre, ända fram till 05:00. Nu gick bara jag ned eftersom jag ej ville väcka min man. Så jag gick ned till honom och han blev så glad över att se mig att svansen gick som en väderkvarn. Jag gick in till honom och gosade med honom och pratade lugnt och han rullade upp sig direkt så nära mig som möjligt och somnade. Så jag bestämde mig för att jag sover med honom första natten så han ej behöver känna sig ensam och övergiven. Min man kom ned vid 8:00 och tog över så jag fick gå upp och sova ordentligt några timmar vilket jag behövde. Mina höfter gillade inte det hårda golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar