söndag 9 augusti 2009

Milo i Grillby igen på besök.

Idag så åkte vi till Grillby för att jag skulle få vara med min kära kompis Ritva medans min man åker ner till Skavsta för att hämta sin mamma som kommer hit från England på en veckas visit. Men innan han åkte vidare så stannade han hos Ritva för en kopp té.

När han sedan åkte så stannade Milo med mig hos Ritva och fick springa löst i trädgården och busa samt leka men en fotboll som Milo lyckadet bita hål i. Förlåt Ritva!

En av Ritvar grannar (sotarens fru) och hälsade på och talade om att hon läser denna blogg vilket glädjer mig stort. Nu känns det mer roligt att skriva då man vet att någon verkligen följer den. Jag vet att även Ritva läser denna blogg.

Så, grannen släppte över hennes två hundar och det blev full rulle på Milo som försökte att få dessa småttingar att springa med honom men inte en chans! Milo är för snabb helt enkelt.

Vad jag INTE förstår är att jag inte tog några kort!! Jag som fotar hela tiden!! Måste ha varit att jag var så inne i att umgås med Ritva att jag glömde ta kort. Nedrans. Had varit trevlig med bilder när Milo busade med Ritvas grannens hundar. Det får bli en annan gång.

När min man sedan kom med sin mamma för att hämta mig och Milo så var det dags att åka ner till en annan super granne i Grillby, Robban! Han bjöd på grillat och tilltugg så att vi slapp laga mat när vi kom hem, för det tar 1 timme och 45 minuter från Grillby till Järbo men vi var hemma vid 21:00 och alla var trötta och orkade då ej laga mat, så det var bra att Robban bjöd på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar