måndag 22 augusti 2011

Min första hundtröja klar

 

Då har jag lyckats att sticka klart min första hundtröja med hjälp av Kicki från Kickis Hobby Sida. Jag rekomenderar henne varmt att handla från för hon har en fantastisk service och är snabb med leveranserna. Hon är dessutom väldigt hjälpsam ifall du har problem med dina alster. Tack Kickki för din hjälp med denna Första hund tröja! Smile Nu kan jag fila på designen till nästa gång.

Här är den fortfarande ej ihopsydd ordentligt då jag ville prova att den gick på. Denna kommer att vara under hans jacka och ej synas så mycket så det gör ej att den är lite lång över låren men Kicki föreslog att sy upp den mot rumpan och vi får se hur jag gör. Men jag kommer att ändra modellen till nästa gång nu när jag fått kläm på hur man gör.

MiloJumperRightside



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar