onsdag 9 september 2009

Bra morgon

Vi fick sova ut igen (tills klockan ringde 08:00) utan att bli väckta av valparna. Min man gick ned för att kolla läget, inget bajs men tre kisspölar, så det var godkänt. De ville inte gå ut så min man tog ut Milo först denna gång och jag försökte kalla på dom men de ville ej röra på sig, så jag startade frukosten. Men när tét var klart så kom Mojo mot mig och ville ut, så då tog jag ut honom och efter det Gizmo. De gjorde ifrån sig ordentligt båda två och var glada att komm a in igen och få tugga på tuggben och busa lite.

Vi har sett framsteg idag på kissandet och bajsandet för de har börjat att säga till ordentligt nu. Men vi missade på kvällen 20:30 tiden då vi satt fast framför TVn med en deckare så vi klandrar oss själva för det.  Annars så har dagen idag varit riktigt bra med dom.

Har nu bokat tid hos vetrinären den 17:e för deras 3-månaders spruta.

Gizmo leker med Milo i nedre kanten av fotot.

Matte med Mojo sovande i famnen.

2 kommentarer: