måndag 14 juli 2008

Milo är så underbar att jag kan krama honom till bitar. Men det säger alla hundägare om sina hundar, jag vet. MEn Milo är verkligen en härligt hund.
Det är en tid nu sedan jag skrev sist och det beror på att jag varit så upptagen med massor med saker och han har blivit så duktig. Han gå så mycket bättre i koppel nu att det är roligt att gå ute med honom. Han har börjat vänja sig med hundburen och går nu självmant in i den när han känner att han vill. I går så hoppade han självmant upp i bilen och in i buren!!! Helt otroligt!! Det enda vi har problem med just nu är att han vill inte äta. Jag försöker med alla knep men det enda som lyckats nu de senaste två dagarna är att mosa in leverpastej (lite) som jag skurit upp i massor av små bitar av en skiva, och då äter han. Menjag kan ju inte ge honom leverpastej varje dag för det kan ej vara bra för honom. Så jag hoppas han blir bättre snart på detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar