lördag 31 augusti 2013

Nya bäddar till hundarna

 

Idag när jag åkte in till Sandviken för den stora shoppingen för månaden så började jag som vanligt inne på Rusta. Det blev garner till en tröja som Milo skall få, då han är su frusen av sig. De sålde dessa för 100:- för 10st (50gr). Köpte även ett lila nystan för att sticka en sådan där korkskruvs sjal.

GarnerTillMilo

Så gick jag vidare till Dollarshop som ligger brevid och det första jag ser är hundbäddar för 30:- /st !!!! Kan det vara möjligt?! Nåja, jag började med att hjälpa en kvinna hitta tre par läsglasögon i olika styrkor beroende på vad hon skulle ha dom till och så kunde hon ej se de bruna från de mörk röda. Plockade ihop tre till mig med för att ha vid datorn och iPaden, då mina vanliga ej fungerar för det. De sålde ett par för 10:- eller tre för 20:-.

Jag vandrade vidare och handlade det jag normalt handlar här så en hel del champo och balsam och tvålar blev det. Vidare in på djuravdelningen och här blev det en hel del olika tuggben som de kan sloss över (vilket de gör i höga tjut och skall). Suck! Mojo vill nämlige äga allt.

Så fram till kassan och betala och jag frågade om priset verkligen stämmer för hundbäddarna vilket det gjorde, så jag sa att jag vill då ha två stycken. Köpte ev av varje färg, röd för Mojo och blå till Milo.

hundbadd

Jag känner mig hel nöjd! Hoppas bara hundarna gillar dom ikväll när det är sängdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar