fredag 25 juni 2010

Mojo ett år!

Idag fyller Mojo ett år! Grattis Mojo!!

De fick båda varsitt paket med godis och det var uppskattat. De fick även en skiva leverpastej var. Tyvärr så fick jag inga bilder av Mojo med sitt godis paket, för han drog iväg som en avlöning med sitt stora kex och mumsade i sig det innan Milo skulle ta det från honom. Men Milo stod snällt kvar i köket och mumsade i sitt paket, men så fort Mojo kom åter för att hämta mera godis så tog Milo snabbt tag i sitt stora kex och mumsade i sig så att Mojo ej kunde ta det. De är för roliga dessa två.



Min fot kom med tydligen ser jag och Milo med för den saken, men planen var att fota Mojo vid godis paketet men det gick så fort innan han försvann att min kamera på mobilen ej hann ladda blixten. Nåja, ni ser Milos godis paket här i alla fall.




Här en bild på födelsevovven kvällen innan.



1 kommentar:

  1. Grattis Mojo!
    Jag förstår att du sticker med kexet, hur ska man annars vara säker på att få ha det ifred?
    Trevlig sommar!

    SvaraRadera