lördag 12 september 2009

Trött på ylandet

Oj vad vi nu är trött på ylandet och gnällandet på dessa två. De är som två små super trötta barn som ej vet om de är trötta eller ej och kan ej somna. Ett himla liv är det. Darren tar en tur ut med Milo på en timme eller så eller åker iväg på sin fyr hjuling för att komma ifrån ljudet av valparna, men vad gör jag då? JO! jag sitter här i ylandet och gnällandet samt bråkandet tills jag ej står ut och går in och ser till att de lugnar ner sig. Fungerar inte lika lätt varje gång, men vi kan ju inte bara lämna dom och sticka iväg hur som helst inte. Klart tre timmar är ok men jag vill gärna hålla koll på dom för de är ej som Milo var och de hittar på så mycket bus att jag vill vara nära ifall olyckan är framme.

Men vi har haft en jätte mysig kelstund i soffan ikväll. Milo kan nu sova med Gizmo i närheten.


 Hej Kompis!
 Sover i Husses knä.
 Sover sött ihop. Så rart!
 Mojo sover i Mattes famn.
 
Mojo i Mattes famn.
 Det ser ut som om Gizmo är lite av en Husse vän medans Mojo är Mattes vän.

1 kommentar:

  1. två valpar mycke bus. ta på dig öronpoppar och ta fram ett handarbete ;0) Härligt att lesa att Milo börjar vänja sig vid dom. kramRi

    SvaraRadera