torsdag 17 september 2009

Bra start

Det har varit en bra start på morgonen. En bajshög och lite kiss, då denna gång var det Mojo som bajsat inne. Jag tog ut dom direkt (som varje morgon) och de gick ej långt denna gång innan de gjorde ifrån sig, så jag tror de har försökt att hålla sig denna gång.

När vi kom in så brukar det bli ett  himla liv med bråk och ylande mm men det varade bara några sekunder innan de rullade ihop sig och somnade. Så nu sover de sött ett tag.

Måste säga att dagen har gått bra med dom idag.

Hoppas det håller i sig........

2 kommentarer:

  1. Så skönt att det går framåt för er. Vi gjotde en chansning och tog en ur till Örebro med liten. Han stortrivdes i bilen men har lite svårt att finna sig tillrätta här i hotellrummet. Ligger och piper i mitt knä :( antagligen saknar han husse som är här på kurs.

    SvaraRadera
  2. Halloj där!
    Tänkte bara tala om att jag lägger ned min trädgårdsblogg nu. Är du sugen..så finns jag annars på www.ninnibus.se
    Ha det gott o sköt om dig..
    Kram Ninni

    SvaraRadera