söndag 30 augusti 2009

Ombytta roller.

Idag är det Mojo som är jobbig. Han vill INTE sitta i hagen utan ylar och gråter hela tiden medans Gizmo tar det lugnt och ligger antingen i korgen eller buren och tuggar på något. Så till slut lyckades Mojo med konst stycket att hoppa över hagen och ut i köket. Så nu har vi problem med att hålla honom i hagen. Hade det varit Milo som liten så hade han fått vara fritt i köket, men dessa två vill jag ej ha fritt i köket ännu, varför då? jo! för att de gnager på allt och jag vill ej att mina ärvda Gustavianska möbler skall bli gnag-ved för dom. Så vi kan hoppas att han ej hoppar ur hagen igen efter detta.

Tiden fåt visa vad som händer.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken härlig bild. Jag hittade hit från Allettes sida, det är jag (och min sambo) som tagit hem Mc Greger, eller Frej som vi kallar honom.

    Vår sida hittar du här
    www.frejochkatterna.wordpress.com

    Hälsningar Åsa

    SvaraRadera