lördag 29 augusti 2009

Bajsade inne

När vi blev väckta av valparna i morse så möttes jag av två sjöar av kiss som de nästan satt i och en liten bajs hög som bara måste vara Mojos, för Gizmo vandrar när han bajsar och lägger pärlband och i stora mängder (fniss).

Nåja, en liten miss kan man leva med, för Milo bajsade inne två gånger som valp så jag skall ej klaga. Visserligen så var den ena på grund av rädsla för dammsugaren, stackarn.

Resterande av dagen har gått jättebra med valparna och Milo. De har fått alla vara ute på altanen och busat, legat i soffan med oss och sovit medans vi tittade på TVn. Lekt i köket med Milo och även en kort stund ute.


Dom fick ett tuggben var att gnaga på och det blev tyst med en gång då de spenderade tiden med att gnaga på dom i 20 minuter innan de gav upp.

Min man har även påbörjag bygget av hundgården och jag ser verkligen fram emot det när den är klar.
 Det har varit en jätte bra dag med hundarna idag och vi är båda nöjda och glada här hemma igen.

 
Husse hade det ej lätt att få dom stå still men jag fick två ganska bra bilder av dom. Här ser man verkligen storleks skillnade på dom och det är bara en dag mellan dom. Gizmo kommer att bli stor tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar