lördag 15 mars 2008

Milo har fått ett nytt täcke/Jacka

Idag när min man och jag var ute och handlade så åkte vi även till ÖB för att handla lite där med. Så jag passade på att titta efter mindre täcken för Milo, för den jag redan har är fortfarande för stor för honom. Jag hade tur denna gång, för nu fanns även ännu mindre storlekar, så min man köpte en för 49:- och den är fodrad. Nu har Milo en som han kan använda redan nu och en större när han vuxit ur denna. Härligt! Nu kanske det blir lättare att vara ute i dåligt väder med honom. Tiden får visa hur det går.


Vi var ute på en promenad sent på kvällen och då satte jag på jackan på Milo som tyckte det var obehagligt med detta på ryggen. Men så fort vi kom ut i kylan så glömdes det bort ganska fort och det gick jättebra att promenera med jackan på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar