tisdag 4 mars 2008

Hårda tider för Milo

Dag två på kursen och för Milo som måste åter igen vara ensam och nu åkte min man till jobbet före mig så Milo fick vara ensam lite längre den första svängen. Stackarn! När lunchen väl kom så kastade jag mig i bilen och åkte hem så fort jag kunde för att ta ut Milo för rastning och denna gång hade han gjort båda behoven inne. Men vi gick ut med en gång för att leka lite och göra ifrån sig + massor med kramar och pussar. Väl inne igen så torkade jag upp efter honom och kastade i mig lunchen och pussade Milo och iväg igen. Aj vad ont det gjorde i en igen, men i morgon har jag en halvdag och slutar 12:00 så det kommer att vara mycket lättare för Milo.
När jag kom hem så hade han inte gjort någonting inne!!! Otroligt, så vi gick ner till ängen och han fick springa av sig och OJ OJ OJ vad glad man var. Han spran och sprang och busade och mådde bra! När vi kom hem så kastade han sig över maten som han inte rört pågrund av att han varit ensam. Han tappar tydligen matlusten när han är ensam, men nu var han hungrig och maten försvann i ett naffs! Vi busade lite och kramades och pussades och han fick komma upp på sin filt på soffan brevid mig medans jag kollade mina e-mail på min bärbara dator. Milo tröck sig så nära mig han bara kunde men det var inte nära nog enligt honom. Han är för rar. Det tog ej lång tid innan han somnade efter allt springande. Han sov hela tiden tills min man kom hem och då vart det pusskalas igen. Dag två avklarad. PUST!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar