lördag 22 mars 2008

En vecka har gått

Nu har det gått en vecka sedan jag skrev här sist och under den tiden så har Milo vant sig med täcket/jackan och han gillar den skarpt. Det är mycket skönare och roligare att vara ute på promenader nu och särskilt på kvällarna när det är kallare. Nu har han mer tid till att undersöka omgivningen och sniffa omkring och läsa områdets hund nyheter varje kväll utan att behöva frysa. Det har även blivit lättare att få honom utanför tomtens gränser mot tidigare, men jag antar att största delen där var just kylan och det problemet är nu löst. Så, hur har det gått med rumsrenheten under denna vecka? Jo det skall jag tala om för er. Han har bara kissat inne en enda gång!! Bra jobbat Milo! Andra små saker han nu har börjat med är att hoppa upp på bordet i vardagsrummet och få med sig mina broderigarner och ligger sedan och tuggar på dom med stor glädje men till min stora fasa och sorg. Nedre delen av gardinerna har blivit tuggade på (suck) och handdukar slits ned från krokarna och leks med. Dessa små saker är mycket irriterande för mig, men man får bli lite bättre på att hålla sådana saker från honom.
Glad Påsk på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar