torsdag 6 mars 2008

Bilder på Milo

Idag tänker jag bara bjuda på bilder av Milo, så "Sit back and Relax" :-)

Hej Matte!

Tittar på Husse som tvättar sin nya bil så att Milo kan åka med i framtiden.

Milo tittar vidare på Husse som tvättar bilen och vill att han skall använda slangen igen, för den var ju kul men även lite läskig.

Mums, mums, mums.... tugg tugg tugg.... torra blommor är gott att tugga på....... tydligen.

Denna var extra seg...tugg tugg... vad var det som lät därborta?

sniff sniff... något annat man kan tugga på?

Nu är jag busig! Lek med mig matte!

Husse är i farten igen och då skall man hålla koll på honom.

Tjoho!! Vad kul det är att springa runt i grönsakslandet!! Mjukt är det och skitigt ;-)



Låt mig vara ifred nu för nu skall jag sova ett tag i husses famn. Zzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar